22 lipca 2015

Powrót? Garść informacji + nowe logo

Witajcie po bardzo (ale to bardzo) długiej nieobecności! Odkąd ostatni raz dodałam tutaj jakiś wpis, cały czas byłam graficznie aktywna i wykonałam całą masę projektów, które może niekoniecznie pasowałyby tutaj, ale w innych moich małych zakątkach w sieci ciągle dodaję różności, zajmuję się malarstwem cyfrowym, grafiką użytkową itd. Powrót na "stare śmieci" nie jest przypadkowy. Po prostu się stęskniłam, mam dużo pomysłów na to, co mogłabym tutaj pokazywać i jednocześnie Wam oferować. Nie mam pojęcia, jaki jest obecny stan blogosfery, ale na wielu stronach odnotowuję sporą aktywność, więc chyba nie jest jeszcze źle i nie wszyscy pouciekali, prawda? Mam nadzieję, że sama z powrotem zasłużę na sporo wejść i komentarzy, ponieważ to zawsze umacnia w działaniu.

Z pewnością zauważyliście już nowy szablon, a na nim znaczek - to nowe logo Graficiarnii, ponieważ kiedy tworzyłam pierwsze, kompletnie nie miałam jeszcze pojęcia choćby o tym, jak pracować na wektorach i że logo powinno być skalowalne. W wersji standardowej (przestrzeń barwowa CMYK) prezentuje się to tak:

Jednak na potrzeby bloga (i jako że nie jestem firmą, która musi się trzymać wypracowanych standardów marki) uznałam, że wraz ze zmianą szablonu mogę zmieniać barwy. Logo w założeniu ma obrazować mojego małego świra na punkcie geometrii (widzicie te rybki - origami?), a mocne barwy zawdzięcza swojemu dynamizmowi. Początkowo próbowałam ułożyć coś ciekawego z różnobarwnych trójkątów, później wyszło mi to, co widzicie powyżej. Moje własne zastrzeżenie jest takie, że niekoniecznie znak może pasować do nieco infantylnej nazwy "Christelowa graficiarnia", lecz nie chcę zmieniać adresu ani zakładać nowego bloga. Uznajmy, że adres to pozostałość z nastoletnich graficznych wybryków, ale dojrzałam ja, więc znak też ma w sobie namiastkę moich obecnych preferencji.

Ogółem bloga założyłam 4 lipca 2012 roku, a dziś mamy 22 lipca. Trzy lata później. Jestem nastawiona pozytywnie, mam czas i chęci. Dajcie znać, jak przeczytaliście to. Dajcie znać, co u Was. Bo ja jestem przed trzecim rokiem studiów licencjackich, póki co mam wakacje i odpoczywam pracując, niemal nie odrywając się od programów graficznych. Dajcie znać, czego potrzebujecie.

Ściskam Was mocno, ale nie pozdrawiam ciepło, bo jest wystarczająco gorąco!

19 komentarzy:

  1. Wow, nie sądziłam, że jeszcze tu się coś pojawi :)
    Fajnie, że wracasz. Twoje szablony były naprawdę magiczne ^^ A nowe logo wygląda ciekawie.
    Pozdrawiam i życzę weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajesz, dajesz maleńka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, super że tu wracasz! :)
    Będę ciekawa, co tam się zmieniło w Twoich szablonach, z pewnością zobaczymy w nich tę delikatność, no i minimalizm :)
    W gruncie rzeczy ja teraz też zaczęłam zajmować się grafiką, uczę się cały czas, a Twoje instrukcje, które mi przesłałaś bardzo mi w tym pomogły. Nie czas temu (a to było wczoraj^^) w końcu przysiadłam nad kodami CSS i coś zaczyna mi tam wychodzić, ale pewnie będę jeszcze potrzebować pomocy, więc wszelkie instrukcje jak najbardziej będą mi potrzebne :) No i co jeszcze... mam problem splataniem dwóch osób, męczę się z tym bardzo długo, więc tu też potrzebuję porady :) (och, tak, wszystko z grubej rury, ale Dusia już tam ma^^).

    A co u mnie słychać? Cóż, ja już szkołę skończyłam, jedynie w styczniu będę miała poprawki, bo niestety mi się nie udało, no i praca też skomplikowała, przez co nie pojawiłam się na egzaminie. Obecnie skończyłam staż i teraz pracuję na umowę, od maja :)

    Dodaję Cię oczywiście do linków.
    Pozdrawiam serdecznie!
    [written-heart]
    [slady-tajemnic]
    [kiedy-wzejdzie-slonce]

    OdpowiedzUsuń
  4. Christel! Jak miło Cię widzieć (nawe nie wiesz, jak bardzo). Sama ostatnio wróciłam do tego graficznego zakątka i z ciekawości zaglądałam również do Ciebie. Było mi przykro, że CG nie funkcjonuje, ale czułam w kościach, że wrócisz!

    Co do logo - ja tam widzę "CG", więc jak najbardziej pasuje do bloga. Będziesz może tworzyć takowe na zamówienie? :D

    Życzę Ci dużo pomysłów i jeszcze więcej wytrwałości.Uwielbiam Twoje prace odkąd sama zaczęłam coś tworzyć. Pamiętam też, że nie raz mi pomogłaś. I tak jak Limetka była, jest i będzie moim guru z zakresu opowiadań, tak Ty jesteś nim graficznie. Jakby to powiedział Pumba - układam się do stóp :D Żarcik :P

    [dusza-anayi]

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekam na pierwsze prace. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja to wolę poczekać, bo ty tyle miałaś tych powrotów, że wooo~~! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba przedwczoraj zajrzałam tu z ciekawości i taka niespodzianka. Bardzo się cieszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiem jak trudne są powroty, sama próbuję wrócić na coś bardziej stałego tutaj, ale wiatr mi nie sprzyja, haha. Przypomniałaś mi że jesteśmy w tym samym wieku, więc generalnie, w dużym skrócie, u mnie podobnie jak u Ciebie :) na opowiadania też masz zamiar wrócić? Widziałam jakiś czas temu nowego posta u Teda, ale ja to trochę tęsknię za Rozmowami... ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na notkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! <3
    Nie spodziewałam się, że jeszcze kiedyś tutaj powrócisz! Przegapiłam w obserwatorach, teraz tak patrzę i wytrzeszczyłam oczy ze zdziwienia. c; Nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam.
    Nie mogę doczekać się Twojej notki z pracami, jestem ciekawa, czy Twój styl wykonywania się zmienił, czy nie. Jeżeli tak to tylko na lepsze! :D Logo mówi samo za siebie.
    Życzę mnóstwa weny w tworzeniu. ^^
    Pozdrawiam! <3
    PS. Będziesz wykonywać zamówienia? Czy tylko prace, które sama wymyślisz?
    Twój szablon z Titanica mam do dzisiaj, chociaż minęły już ponad dwa lata. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba najlepsza wiadomość, jaką mogłam przeczytać w ten brzydki, ponury dzień! :) I, mimo że w blogosferze nie ma mnie od dawna, nie mogłam się powstrzymać, żeby jednak się przywitać :)
    Bardzo się cieszę, że wracasz, już nie mogę się doczekać kolejnych, cudownych szablonów (choćbym nawet miała tylko biernie się im przyglądać :P) <3
    Życzę powodzenia i mnóstwo zapału do pracy <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja kilkanaście razy tutaj wchodziłam przez czas twojej nieobecności XD Cały czas czekam ;) Prawda jest taka, że mam sentyment do twojego bloga i teraz czekam, aż znowu zacznie działać jak dawniej :) Od zawsze podziwiałam twoje prace i będę podziwiać nadal :D
    Przesyłam uściski i wracaj jak najprędzej !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba też wracam na stare-blogspotowe śmieci, ale już chyba nie z opowiadaniem :) Ostatni raz chyba miałyśmy jakikolwiek kontakt w pasażu na kawie, hehe, pamiętasz? :)

    Czekam na szablony :) I daj no jakiegoś maila, cobym Cię choćby na facebooku znalazła :D
    Pozdrawiam, kiedyś jeszcze Dakra :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że ponownie zagościłaś na graficiarni, kocham to miejsce i twoje prace. Odkąd pamiętam zaglądałam tutaj by obejrzeć nowe dzieła jakimi nas raczyłaś i mam nadzieję, że niedługo znowu będę mogła zobaczyć jakiś nowy szablonik :) Czekam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już wspominałam potrzebuję szablonu i znaczka... Wiem że z pod twojej ręki wyszło wiele super szablonów więc zwracam się do ciebie z prośbą. Potrzebuję szablonu na bloga Dramione.
    Czy byłabyś zainteresowana pomocą dla mnie ? Proszę o odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Christel! Mam nadzieje, ze nie zapomnialas o nas, bo by tu czekamy na jakies prace :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Odezwij się i daj znać co u ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz. Bardzo lubię je czytać! ♥